Kuşadası Belediyesi tarafından kent genelinde yaşanabilecek olumsuzlukları anında giderebilmek amacıyla kurulan ‘Acil Müdahale
Kuşadası Belediyesi bünyesinde 1 Mart 2021’de kurulan Acil Müdahale
YÜZDE 98’İ ANINDA ÇÖZÜLDÜ
Acil Müdahale Koordinatörlüğü tarafından 2022 yılında Güvercin Masa, whatsapp ihbar hattı, e-posta ve sosyal medya aracılığıyla kendilerine ulaştırılan 4 bin 512 acil talebin 4 bin 487’si çözüldü. 25 talep ise programa alındı. Acil müdahale timlerinin gösterdiği özverili çalışma vatandaşlar tarafından da takdirle karşılandı.
YOĞUN MESAİ SÜRÜYOR
Kent genelinde meydana gelen sorunları en kısa süre içerisinde gidermek için yeni yılda da yoğun mesai yapmaya devam eden Acil Müdahale